OTHER SITE
1. izobraževalni dogodek

Zakaj spremeniti marketinške plane za 2025?

Naš prvi izobraževalni dogodek "Zakaj spremeniti marketinške plane za 2025?" je ponudil vpoglede in strategije od vodilnih strokovnjakov v industriji, ki pomagajo razumeti, kako prilagoditi marketinške strategije za prihajajoče leto in tako izkoristiti najnovejše trende in tehnologije.

O PROGRAMU

Kaj se dogaja z analitiko v oglaševanju?

Matej Krmelj, data scientist, THE OTHER

Pravila igre v analitiki oglaševanja se neprestano spreminjajo. Za podjetja je ključno, da se s pomočjo podatkovno vodenih odločitev pravočasno prilagajajo tržnim spremembam. Inovacije v analitiki omogočajo boljše razumevanje in napovedovanje potrošniških vedenj, kar blagovnim znamkam pomaga izostriti marketinške strategije v realnem času. Najnovejše tehnike analitike tako lahko izostrijo marketinške odločitve in poglobijo razumevanje potrošniških obnašanj.

Zakaj se morajo blagovne znamke osredotočati na email marketing?

Matic Bukovec, senior svetovalec, SqualoMail

Email marketing ostaja eno od ključnih orodij za vzpostavljanje dolgotrajnih odnosov s strankami. S pravilno uporabo personalizacije in avtomatizacije email kampanje ne samo povečujejo angažiranost, temveč tudi znatno izboljšajo stopnje konverzije. Predavanje je razkrilo, kako te strategije omogočajo blagovnim znamkam, da učinkoviteje komunicirajo svoje sporočilo in optimizirajo svoj marketinški ROI.

Kako naj človek in AI sodelujeta pri revoluciji marketinga?

Johanna Weiermann, vodja AI v marketingu in etiki, Akademie für Künstliche Intelligenz und Digitalisierung

Sodelovanje med človekom in umetno inteligenco (AI) oblikuje novo dobo v marketingu, kjer se sinergija med človeško kreativnostjo in algoritemsko natančnostjo izkaže za ključno v konkurenčnem okolju. Ta diskusija je raziskala, kako AI lahko pomaga izboljšati marketinške kampanje, hkrati pa ohranja osebni dotik, ki je nujen za resnično povezovanje z občinstvom.

Zakaj vsi potrebujemo vrednote?

Zlatko – Zlatan Čordić, raper, Other Side Two

Vrednote niso le temelj poslovne kulture, temveč tudi odločilni dejavnik v percepciji blagovne znamke s strani potrošnikov. Zlatko na vsakem koraku, v svojem delovanju in v debati na OTHER Academy, poudarija, kako globoko zakoreninjene vrednote lahko izboljšajo zaupanje in zvestobo strank/sledilcev/poslušalcev/ljudi ter vodijo do boljših poslovnih odločitev in dolgoročne uspešnosti (podjetja).

Je prišel čas, ko bodo morali za uspeh na trgu naročniki in agencije sodelovati povsem drugače?

dr. Ana Lina Vodušek, zdravnica in psihodinamska konzultantka, Other Side One

Pristno razumevanje in spoštovanje medsebojnih potreb lahko preoblikuje poslovne odnose med naročniki in agencijami. Izkustvena delavnica, vodena s strani psihodinamskega strokovnjaka,je lahko odlično sredstvo povezovanja in spoznanja, da v poslu ne delamo le z blagovnimi znamkami, temveč predvsem z ljudmi. Udeleženci sami spoznajo, da uspešni odnosi temeljijo na osebnem pristopu in majhnih pozornostih. Tak pristop ne le izboljša sodelovanje, ampak vodi do obojestransko koristnih poslovnih rezultatov.