OTHER SITE

Pomlad

Odkrivanje čarov zgodovinskih mest

Tujina se zdi tako privlačna ali kot pravi slovenski pregovor: »Trava je pri sosedu vedno bolj zelena«. Kako torej Slovencem predstaviti domača mesta kot sanjsko destinacijo za izlet z neomejeno možnosti za raziskovanje? Z inovativno digitalno kampanjo, ki je del celoletne komunikacijske strategije smo uporabnike povabili na odkrivanje čarov zgodovinskih mest Slovenije v različnih letnih časih. Na podlagi študije Svetovne turistične organizacije, ki raziskuje vedenje domačih turistov v različnih evropskih državah in izpostavlja strategije, kako jih privabiti k raziskovanju lastne države, smo se osredotočili na bolj ciljano komunikacijo z domačimi gosti ter jih preko prilagojenih aktivacij povabili k odkrivanju očarljivih krajev in dejavnosti, ki so značilne za vsak letni čas.

Naročnik
Združenje zgodovinskih mest Slovenije
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Spletne strani in aplikacije
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
Tomo Turk
Leto 2024

Interaktivni izziv

Z osrednjo aktivacijo kampanje smo izzvali uporabnike, da so se za nagrado potrudili – aktivirali svoje možgane. Skozi signifikantne besede smo v igro vpletli značilnosti zgodovinskih mest in tako subtilno poskrbeli tudi za edukativno vsebino. Nagradna igra je delovala kot teaser za klik na spletno stran, glavni del pa so predstavljali namigi za obisk mest in znamenitosti, ki so v določenem letnem času še posebej aktualni.

Targetiranje domačih

Da bi zagotovili širok doseg in angažiranost lokalnega občinstva, projekt vključuje tudi ciljano digitalno oglaševanje na Instagramu, Facebooku in Google Display omrežjih, prilagojeno slovenskim uporabnikom. Oglaševalska kampanja z vizuali in privlačnimi opisi vabi k sodelovanju v nagradni igri in raziskovanju edinstvenih pomladnih doživetij, ki so na voljo v vsakem zgodovinskem mestu.

Rezultati

Digitalna kampanja za Zgodovinska mesta Slovenije je dosegla izjemen uspeh. Nagradna igra je že v prvem mesecu pritegnila več kot 600 uporabnikov, kar priča o visoki stopnji angažiranosti in zanimanju za destinacijo. Ta odziv potrjuje učinkovitost kampanje pri privabljanju novih obiskovalcev in krepitvi prepoznavnosti zgodovinskih mest.