ZAOBLJUBA
Dobre navade v 2025
V današnjem hitrem tempu življenja pogosto pozabimo, kako pomembno je, da skrbimo zase in se držimo svojih zaobljub. Raziskave kažejo, da pri zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti pomaga tudi redno uživanje magnezija, ki podpira normalno delovanje mišic in živčnega sistema. S kampanjo MAGična zaobljuba smo želeli uporabnike opomniti, da ne gre le za prazne (za)obljube, ampak za konkretne korake k bolj zdravemu načinu življenja. Pri snovanju smo sledili dognanjem študije Anouk van der Weiden in drugih, ki raziskuje, kako samokontrola vpliva na razvoj dobrih navad v vsakdanjem življenju.
Naročnik |
Viavalis
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Spletne strani in aplikacije
|
Ekipa |
Petra Vidrih
Tomo Turk
Anja Grabar
Darja Štukelj Rus
|
Leto | 2024 |
Spletna nagradna igra
V sklopu kampanje smo pripravili interaktivni vmesnik (widget) z nagradno igro, ki omogoča enostavno in zabavno sodelovanje. Vse smo prilagodili tako, da je uporabniška izkušnja čim bolj pregledna in hitra – v decembrski noriji pač nihče nima časa, da bi se poglabljal v zapletene vsebine. Poleg tega smo vizualno podobo prilagodili prazničnemu vzdušju in tako vsebinsko "težki" temi dodali pridih lahkotnosti. Uporabniki se lahko preprosto vključijo v igro in imajo priložnost osvojiti super nagrado, kot je letna zaloga magnezija.
Meta oglaševanje
Za širjenje sporočila kampanje smo oblikovali privlačne oglase za platformo Meta (Facebook in Instagram). Zasnovani so tako, da pritegnejo pozornost z jasnim sporočilom in opazno praznično obarvano podobo, kjer je produkt domiselno vključen v kreativni koncept, ki izpostavljata pomembnost zdravih navad. Ciljno usmerjeno oglaševanje na Meti nam je omogočilo, da dosežemo širšo, a hkrati bolj relevantno publiko – predvsem tiste, ki iščejo načine za izboljšanje svojega zdravja in počutja.
Kampanja "MAGična zaobljuba" nosi subtilno čustveno noto, saj uporabnike spodbuja, da razmislijo o svojih zaobljubah in (novih) navadah. S kombinacijo interaktivnih elementov, opaznega oblikovanja in ciljno usmerjenega oglaševanja smo ustvarili kampanjo, ki ne le dosega marketinške cilje, ampak hkrati spodbuja uporabnike k pozitivnim spremembam.