epošta
Newsletter, Novičnik, E-novice …
E-poštni marketing je lahko učinkovito orodje ali zgolj še ena vrsta komunikacije, ki uporabnike vodi do »email utrujenosti«. Ključni problem, s katerim se soočajo prejemniki e-novic, je prenasičenost. O tem govori tudi študija sodobnih praks email marketinga in strategij za povečanje konverzij, ki trdi, da sta ključna elementa, ki lahko izboljšata uspešnost kampanje personalizacija in prilagoditev vsebine na podlagi prostovoljno posredovanih podatkov. V panogi turizma, kjer personalizacija in prilagoditev na podlagi interesov igrata pomembno vlogo, so nam te ugotovitve pomagale bolje ciljati in vključiti prejemnike novic turistične destinacije Rogaška Slatina ter povečati konverzije.
Naročnik |
JZTK Rogaška Slatina
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
E-poštni marketing
|
Ekipa |
Lara Burkat Vončina
Petra Vidrih
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
|
Leto | 2024 |
Strategija e-poštnega marketinga
Celostno strategijo smo premišljeno usmerili v izboljšanje komunikacije z obiskovalci – tako povratniki kot novi. Zasnovali smo optimizacijo CTA gumbov, ki uporabnikom olajša izražanje zanimanja in prijave na e-novice. Določili smo načine in orodja za pridobivanje novih e-mailov preko nagradnih iger, spletnih vmesnikov z igrifikacijo in pop-up obrazcev, s katerimi bodo na tekočem s posebnimi ugodnostmi ki bodo nemoteno integrirane v spletno stran destinacije preko spletnega widgeta. V strategiji smo razvili načrt za izboljšanje CTOR, kar vključuje personalizirano vsebino, ter zmanjšali odboje in odjave s ciljno usmerjenimi kampanjami. Ta celostni pristop bo pomagal pri krepitvi vezi z obiskovalci in spodbujanju njihove zvestobe.
Analitika
Analitika je zajemala predhodno analizo stanja, ki je bila ključna za oblikovanje učinkovite strategije. Pregledali smo število poslanih e-novic, število prejemnikov in število seznamov, na katere so prijavljeni prejemniki. Analizirali smo tudi stopnjo odprtosti sporočil in stopnjo klikov na povezave ter ocenili učinkovitost vsebine preko CTOR. Na podlagi teh podatkov smo pripravili konkretne predloge za izboljšave, ki smo jih vključili v strategijo. S pomočjo predhodne analize stanja smo lahko optimizirali e-mail marketing strategijo s ciljem povečati engagement in zadovoljstvo prejemnikov e-novic.
Predloge za pošiljanje e-novic
Zasnovali smo uporabne in vizualno privlačne predloge (template), ki omogočajo enostavno pošiljanje novic in ohranjajo doslednost blagovne znamke. Predloge so skladne s korporativno identiteto (CGP) ter vključujejo vse potrebne elemente, kot so logotip, barvna shema in pisave, kar zagotavlja prepoznavnost in profesionalen videz.
Rezultati
Nova email marketing strategija se je že takoj na začetku izkazala za uspešno. Odprtost sporočil je dosegla skoraj 67 %, kar kaže na uspešno privabljanje pozornosti prejemnikov. Poleg tega je uspešnost kampanje, merjena kot delež prejemnikov, ki so odprli e-mail in kliknili na povezave, znašala 50 %, kar potrjuje učinkovitost vsebine in engagement naše ciljne publike.