OTHER SITE

Kristalno

Najvišja stavba v Sloveniji

Navzkrižje mnenj in interesov med lokalno skupnostjo in njenim vodstvom je vedno izziv, nič drugače ni bilo pri projektu izgradnje Stolpa Kristal v Rogaški Slatini. Kljub začetnim pomislekom predstavlja stolp pomembno dodatno turistično atrakcijo, ki bo služila kot nov magnet za obisk destinacije. V prid temu govori tudi Destefanisova študija primera, ki raziskuje razvoj kulturnega turizma in vpliv na lokalne skupnosti v južni Italij in ugotavlja, da ustvarjanje in razvoj kulturnih znamenitosti kraja za privabljanje turistov pozitivno vplivata tudi na življenjske razmere lokalne skupnosti, ne le zaradi povečane razpoložljivosti denarja, ampak tudi zaradi spremembe mindset-a prebivalcev. 

Naročnik
JZTK Rogaška Slatina
Storitev
Spletno oglaševanje
Razvoj blagovnih znamk
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Spletne strani in aplikacije
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Diana Gajić
Anja Grabar
Tina Mentol
Darja Štukelj Rus
Leto 2024

Pred otvoritvijo

V okviru prve faze projekta smo oblikovali celostno grafično podobo (CGP) stolpa, ki vizualno udejanja koncept združevanja značilne tradicije Rogaške Slatine s sodobnimi trendi razvoja turističnih destinacij, kar je bila tudi izhodiščna ideja pri arhitekturni zasnovi Stolpa. Sodobnost in minimalizem sta jasno izražena tudi na spletni strani Stolpa Kristal, ki stremi k podajanju uporabnih informacij, enostavni navigaciji ter povezovanju partnerjev na destinaciji. Za promocijo smo poskrbeli z idejno zasnovo za foto in video vsebine, ki pripovedujejo zgodbo Stolpa Kristal in poudarjajo njegove edinstvene značilnosti.

Kampanja ob otvoritvi

Stolp Kristal je namenjen privabljanju enodnevnih obiskovalcev, družin, parov in seniorjev, s ciljem obogatiti turistično ponudbo in povečati privlačnost kraja. Komunikacijska strategija vključuje različne kanale, med katerimi so billboardi, TV oglasi in platforma YouTube. Ta večkanalni pristop zagotavlja široko pokritost in doseganje različnih ciljnih skupin, kar povečuje prepoznavnost in zanimanje za novo atrakcijo.

Rezultati

V dveh mesecih po lansiranju spletne strani www.stolp-kristal.si smo zabeležili 29.676 ogledov in 13.820 različnih uporabnikov strani. Poleg tega smo dosegli izjemen uspeh z obiskom, saj se je na stolp povzpelo že 20.000 obiskovalcev, kar kaže na visoko turistično privlačnost in tudi uspešnost naše komunikacijske kampanje.