OTHER SITE

interesi

Celoletna digitalna kampanja za turistično destinacijo

Sodobni (turistični) potrošnik ima tudi »sodobne« potrebe. Išče edinstvena in prilagodljiva doživetja ter želi aktivno oblikovati svoje dopustniške izkušnje, ne le pasivne udeležbe v aktivnostih. Za destinacijo Kamnik, ki ponuja edinstveno povezavo z lokalno kulturo in naravo, smo razvili celovito digitalno kampanjo, ki obiskovalce spodbuja k aktivnemu sodelovanju pri oblikovanju svojih turističnih doživetij. Izhodišče smo poiskali v raziskavi o vplivu čustev in zadovoljstva na izbiro destinacije, na podlagi česar smo zasnovali dve sezonski aktivaciji, ki spodbujata personalizacijo turističnih izkušenj.

Naročnik
ZTŠ Kamnik
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Spletne strani in aplikacije
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Diana Gajić
Anja Grabar
Darja Štukelj Rus
Tomo Turk
Amelija Umek
Leto 2024

Kaj potrebuješ zdaj?

V spomladanski kampanji smo raziskovali interese in želje uporabnikov. Uporabili smo dinamične digitalne oglase, ki so usmerjali na spletno stran z interaktivnim vprašalnikom, zasnovanim po vzoru funkcionalnosti »ankete« iz Storyjev na družbenih omrežjih. V ospredje smo postavili dilemo izbora med naravo, kulturo in edinstvenim doživetjem, kar je uporabnikom omogočilo aktivno sodelovanje v procesu odločanja. Nagradna aktivacija je skrbela za entertainment uporabnikov, mi pa smo z analizo zbranih podatkov pridobili pomemben vpogled v preference obiskovalcev Kamnika, kar je bistveno prispevalo k oblikovanju nadaljnjih aktivnosti in ponudbe. S tem smo ustvarili interaktivno doživetje, ki je obiskovalce spodbudilo k raziskovanju vseh čarov Kamnika.

Sestavi svoje počitnice

V poletni kampanji smo uporabnike z oglasi usmerjali na spletno stran z interaktivno igrifikacijo – sestavljanko, kjer so z reševanjem sestavljanke odkrivali podobe kamniških doživetij. Pri izboru doživetij in vizualni zasnovi oglasov smo izhajali iz rezultatov ankete iz prvega dela kampanje, kar je omogočilo še bolj ciljno usmerjeno promocijo. Kampanjo smo podprli z vsebinami na družbenih omrežjih, vključno s promocijo travel influencerke @ksenia_in_slovenia, ki je obiskala različne lokacije v Kamniku in svoje pristne izkušnje v objavah na Instagramu delila s sledilci.

Rezultati

Celoletna digitalna kampanja za destinacijo Kamnik je dosegla izjemne rezultate, saj je na petih ciljanih trgih (Slovenija, Avstrija, Nemčija, Italija, Češka) skupaj pritegnila več kot 860.000 uporabnikov. Skupno število prikazov oglasov je preseglo 2,1 milijona, z več kot 27.000 kliki na oglase. Sodelovanje z influencerko @ksenia_in_slovenia je doprineslo dodatnih 70.000 ogledov in več kot 700 interakcij, kar je še povečalo prepoznavnost Kamnika kot edinstvene turistične destinacije.