OTHER SITE

Vidno

Uspešna interakcija s potrošniki

Raziskave so pokazale, da potrošniki ponavadi iščejo informacije o izdelkih na družbenih omrežjih, ko zaznavajo utilitarno in/ali hedonistično vrednost. Takšne informacije, pridobljene s pomočjo družbenih omrežij, vplivajo na potrošnikove preference ter nakupovalno vedenje in odločitve. V sodobnem digitalnem svetu je ključno, da blagovne znamke ostanejo vidne in relevantne na družbenih omrežjih, kjer se odvija velik del interakcije s potrošniki. Supernova, največja veriga nakupovalnih centrov v Sloveniji, se je soočala z dvema izzivoma: kako čimbolj učinkovito komunicirati z več ciljnimi skupinami hkrati ter kako združiti raznolikost dogodkov in ponudb na različnih lokacijah.

Naročnik
Supernova
Storitev
Družbena omrežja
SMART marketing
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Valerija Oblak
Leto 2024

Gradnja bolj sveže, manj konzervativne podobe

Glavni cilj vodenja družbenih omrežij za Supernovo je komunicirati osebnost blagovne znamke skozi raznoliko in avtentično vsebino. Za to so odgovorni igralci, ki redno nastopajo v objavah in jih sledilci prepoznajo kot ambasadorje znamke. Pomagajo jim še premišljeno izbrani influencerji (tako večji kot tudi manjši), s pomočjo katerih še dodatno nagovarjamo ciljne skupine. Mesečno izvajamo boost kampanje, ki so prilagojene aktualnim dogodkom v centrih, kar omogoča ciljanje specifičnih skupin. Na TikToku je poudarek na zabavni vsebini, s katero nagovarjamo mlajšo ciljno skupino, medtem ko Facebook večinoma služi za informativne objave o dogodkih in popustih in pokriva širšo ciljno skupino, medtem ko se na Instagramu osredotočamo izključno na primarno ciljno skupino.

Produkcija video vsebin

Trend vseh druužbenih omrežij so video vsebine. Projekt vodenja družbenih omrežij za Supernovo izstopa zaradi lastne produkcije vsebin, kar omogoča avtentično in uporabnikom prijazno komunikacijo. Profili temeljijo na resničnih osebah in UGC vsebini, kar krepi povezavo s sledilci. Ker smo agilni, se hitro prilagajamo novim trendom ter funkcijam platform, z uporabo največjih slovenskih vplivnežev pa dodatno povečujemo doseg. 

Rezultati

Naš trud pri vodenju družbenih omrežij za Supernovo prinaša izjemne rezultate. V manj kot petih mesecih smo na TikToku in Instagramu pridobili več kot 7.000 novih sledilcev. Doseg profilov se je dvignil za 8 %, medtem ko se je engagement na objavah izboljšal za 6 %.