tiktoker
Izkoristi svoj potencial
V času, ko družbena omrežja oblikujejo način, kako se mladi povezujejo, izražajo in zabavajo, TikTok izstopa kot ena najbolj vplivnih platform. Kljub svoji priljubljenosti se mnogi mladi uporabniki spopadajo s pomanjkanjem znanja o ustvarjanju kakovostnih vsebin, kar lahko vodi do neustreznih praks in negativnih posledic za njihovo duševno zdravje. Na nujnost izboljšanja digitalne pismenosti med mladostniki opozarja tudi Langlais v svoji raziskavi, ki je služila kot izhodišče za nov družbeno koristen projekt nakupovalnega centra Supernova Ljubljana Rudnik. S serijo brezplačnih delavnic smo želeli opolnomočiti mlade, da postanejo kreativni in odgovorni ustvarjalci, ki znajo izkoristiti potencial TikToka za pozitiven vpliv v svoji skupnosti.
Naročnik |
Supernova
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Organizacija dogodkov
Nakupovalni marketing
Družbena omrežja
|
Ekipa |
Valerija Oblak
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
Anja Grabar
Alenka Mivšek
Diana Gajić
Petra Vidrih
Tomo Turk
|
Leto | 2024 |
Postani tiktoker
Projekt je bil zasnovan kot serija štirih zaporednih brezplačnih delavnic, ki so potekale ob nedeljah. Na ta način smo Super Spot ponudili kot prostor za druženje izven okvirjev nakupovanja. Delavnice so izvajali znani slovenski tiktokerji pod vodstvom Iana Rožca, ki je na platformi prepoznan kot @liljanx. Cilj je bil, da se udeleženci naučijo tehničnih trikov in strategij za ustvarjanje privlačnih vsebin, pri čemer smo poudarili pomen kakovostne, primerne in odgovorne vsebine. V sklopu delavnic je potekal tudi meet & greet, kjer so se udeleženci lahko v živo pogovarjali s tiktokerji in se z njimi fotografirali. Zanimivo je, da delavnic niso obiskali samo najstniki, temveč tudi starši in starejši odrasli, ki želijo slediti mladim in ostati na tekočem s sodobnimi trendi. Tako smo ustvarili dinamično in interaktivno izkušnjo za vse generacije.
Vključevanje partnerjev
V koncept delavnic smo uspešno vključili najemnike nakupovalnega centra, kar je dodatno okrepilo njihovo sodelovanje s Supernovo. Po vsaki delavnici so udeleženci svoje novo pridobljeno znanje udejanjili v lastnih videih za TikTok na temo sodelujočih najemnikov, kot sta McDonald’s in Cineplexx. Ti so najboljše ustvarjalce nagradili z ekskluzivnimi nagradami, kar je dodatno spodbudilo ustvarjalnost udeležencev.
Izvedbeni materiali
Za potrebe komunikacije in promocije delavnic smo ustvarili raznolike izvedbene materiale, od oblikovanja nosilne podobe do izvedbe spletne podstrani z enostavnim obrazcem za prijavo, kar je olajšalo dostopnost informacij in spodbudilo udeležbo. Promocija delavnic preko e-novic, newsletterjev in družbenih omrežij je pripomogla k večji prepoznavnosti, saj smo uspeli doseči široko udeležbo. Za grafično opremo prostora in entertainment udeležencev smo oblikovali in postavili posebne foto kotičke in Photobooth 360, ki so jih udeleženci uporabili za svoje vsebine na družbenih omrežjih. Tako smo dosegli, da se je na družbenih omrežjih širila UGC vsebina, kar je še dodatno povečalo zanimanje.
Rezultati
Kampanja Postani TikToker je dosegla odlične rezultate in pokazala velik potencial za vključevanje različnih generacij v ustvarjanje odgovornih digitalnih vsebin. V okviru 4 delavnic smo sodelovali s 7 priznanimi slovenskimi tiktokerji in privabili 150 udeležencev, ki so osvojili ključne veščine za uspešno ustvarjanje na TikToku. Nagradni natečaj je izpostavil 9 izjemnih ustvarjalcev, ki so prejeli nagrade partnerjev Supernove.
Kampanja je dosegla tudi impresivno digitalno prepoznavnost, s preko 10.000 kliki na oglasne vsebine, kar potrjuje uspešnost celotnega projekta.