Spotcast
Inovativno povezovanje mladih
Kje so mladi? Vsakdanje vprašanje, za katerim se skrivajo zaskrbljujoče številke o mladostnikih, ki čas preživljajo za zasloni, komunicirajo s pametnimi telefoni v roki in odraščajo brez prave motivacije, kljuva tudi v naše možgane. Zato smo v sodelovanju s Supernovo Ljubljana Rudnik razvili projekt z namenom ustvarjanja bolj privlačnega in dostopnega okolja za mlade, ki se vse bolj nagibajo k digitalnim oblikam druženja in nakupovanja. Glavno vodilo pri tem so bili rezultati raziskav o vplivu pandemije COVID-19 na nakupovalne navade mladih in študije o trendih v digitalnem vedenju mladih, ki poudarjajo potrebo po inovativnih rešitvah za vzpostavitev realnih stikov v digitalno obarvanem svetu. Projekt deluje kot most med digitalnim in fizičnim svetom ter platforma, ki spodbuja interaktivnost in aktivno udeležbo mladih.
Naročnik |
Supernova
|
Storitev |
Organizacija dogodkov
Kreativa in oblikovanje
Spletno oglaševanje
Medijski zakup
Nakupovalni marketing
Družbena omrežja
|
Ekipa |
Lara Burkat Vončina
Anja Grabar
Žan Mlinarič
Amelija Umek
Alenka Mivšek
Darja Štukelj Rus
Tomo Turk
Valerija Oblak
|
Leto | 2024 |
SUPER SPOTCAST
Podcasti so se v zadnjih letih uveljavili kot priljubljena oblika digitalne zabave in informiranja, predvsem med mlajšimi generacijami. Naš cilj je bil ta format prenesti iz virtualnega v realni svet, s tem pa mlade spodbuditi k obisku Supernove, druženju v živo ter udeležbi na dogodku, ki združuje zabavo in izobraževanje. Serija 3 dogodkov je zasnovana kot neposredno srečanje z ustvarjalci podcastov, kjer imajo obiskovalci priložnost ne samo prisluhniti zanimivim pogovorom, ampak tudi aktivno sodelovati v njih. Za dodatno vznemirjenje poskrbi skriti gost, ki stopnjuje zanimanje do samega dogodka.
Združevanje online in offline sveta
Za uspeh dogodka je ključna celostna promocija, ki je zagotovila, da informacije dosežejo široko in relevantno občinstvo, spodbudila aktivno sodelovanje potencialnih udeležencev in ustvarila vzdušje pričakovanja. Na spletni podstrani uporabniki lahko dostopajo do informacij o dogodku in obrazca za prijavo, na podlagi katere si rezervirajo »stol« in prejmejo promocijska darila. S tem smo povečali privlačnost dogodka in zagotovili aktivno vključevanje najemnikov v Supernovi. Drug kanal komunikacije je privlačno oblikovana in mlajši ciljni skupini prilagojena e-novica, razposlana preko e-novičnika z redno bazo bralcev. Oglaševalska kampanja na digitalnih platformah in družbenih omrežjih pa targetira specifične interesne skupine, s ciljem maksimiziranja dosega in zanimanja za dogodek. Uporabili smo kombinacijo plačljivih oglasov in organskega deljenja za širjenje vabila in informacij