OTHER SITE

Zaupanje

Povezovanje skozi družbena omrežja

Ko gre za izbiro izdelkov za zdravje iz naravnih sestavin, so potrošniki pogosto previdni glede kakovosti, varnosti in učinkovitosti. Boljši vpogled v temo smo dobili v študiji o marketingu zdravil brez recepta, ki kaže, da sta za premagovanje teh zadržkov ključna dobra informiranost potrošnikov in jasna diferenciacija blagovne znamke. To je bilo tudi naše vodilo ob prevzemu profilov družbenih omrežij za blagovno znamko Aboca, ki ponuja naravne in biološko razgradljive medicinske pripomočke. Naš cilj je bil vzpostaviti strokovno in zaupanja vredno komunikacijo ter povečati prepoznavnost in ugled blagovne znamke na slovenskem in hrvaškem trgu.

Naročnik
Polymetria
Storitev
Kreativa in oblikovanje
Družbena omrežja
Ekipa
Petra Vidrih
Darja Štukelj Rus
Anja Grabar
Žan Mlinarič
Urška Štokelj
Leto 2025

Strokovna in zaupanja vredna komunikacija

Naš pristop temelji na rednem objavljanju strokovnih in izobraževalnih vsebin, ki naslavljajo ključne izzive potrošnikov. Čeprav sledimo mednarodni strategiji, vsebine prilagajamo lokalnemu trgu ter upoštevamo specifične potrebe slovenskih in hrvaških uporabnikov. Ker gre za medicinske pripomočke, smo se izognili zabavnim ali preveč promocijskim objavam, saj želimo, da so družbena omrežja Aboca zanesljiv vir informacij, ki potrošnikom olajšajo izbiro.

Ciljno usmerjen pristop

Poleg organske prisotnosti smo zasnovali ciljno usmerjene oglaševalske kampanje na platformah Meta in Google Ads. Kampanje smo razdelili na awareness oglase, ki povečujejo prepoznavnost blagovne znamke in izpostavljajo njene edinstvene prednosti, ter prodajne oglase v sklopu večjih kampanj, ki nagovarjajo potrošnike v fazi nakupa in jih spodbujajo k takojšnji akciji. Vsebina oglasov je usklajena z vizualno identiteto in splošno marketinško strategijo blagovne znamke, kar zagotavlja konsistentno in prepričljivo prisotnost na trgu.

Rezultati

Z doslednim izobraževalnim pristopom in strokovnimi vsebinami smo že v prvem mesecu vodenja povečali število sledilcev za 70 % na slovenskem in več kot 200 % na hrvaškem profilu. Povečali smo engagement uporabnikov, izboljšali prepoznavnost blagovne znamke in okrepili zaupanje potrošnikov v kakovost ter učinkovitost izdelkov Aboca. Prva oglaševalska kampanja v letu 2025 za izdelek GrinTuss že prinaša prve rezultate v rasti prodaje, družbena omrežja Aboca pa so postala kredibilna referenčna točka za vse, ki iščejo zanesljive informacije o naravnih medicinskih pripomočkih.