Pomagamo
Pomagajmo mamicam v stiski
Pri zasnovi tradicionalne dobrodelne kampanje za Pampers in dm smo se osredotočili na vpogled v potrošniško vedenje, pridobljen iz študije o odzivih na dobrodelno trženje. Raziskava je pokazala, da potrošniki cenijo avtentične blagovne znamke, ki jim omogočajo, da z vsakodnevnim nakupom prispevajo k družbenim ciljem. Ključen problem, s katerim se soočajo, je želja po tem, da pomagajo, a brez občutka dodatne finančne obremenitve. Prav zato smo oblikovali kampanjo, ki preprosto in neposredno povezuje vsak nakup Pampers izdelkov s pomočjo mamicam v stiski.


Naročnik |
Orbico
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
Nakupovalni marketing
Družbena omrežja
|
Ekipa |
Diana Gajić
Darja Štukelj Rus
Anja Grabar
Amelija Umek
|
Leto | 2024 |
Promocija v trgovini
V okviru projekta smo vzpostavili učinkovito akcijo zbiranja pleničk. Za vsak nakup izdelka Pampers v trgovinah dm ali na spletni trgovini dm.si, je bila ena plenička podarjena mamicam v stiski. Za potrebe promocije kampanje smo oblikovali plakate različnih dimenzij in wobblerje za izpostavitev na prodajnem mestu, tiskane oglase in spletne bannerje, ki so obveščali uporabnike o akciji in jih spodbujale k sodelovanju.




Promocija z influencerji
Za širjenje dosega akcije smo sodelovali s spletnimi vplivnicami, ki so prek svojih platform in kanalov podprle dobrodelno pobudo. Svoje sledilce so obveščale o pomembnosti projekta, predstavile njegovo nalogo in spodbudile k aktivnemu sodelovanju. S tem smo dosegli široko občinstvo in povečali prepoznavnost akcije, kar je pripomoglo k uspehu zbiranja pleničk ter povečalo zavedanje o težavah mamic v stiski.