OTHER SITE

Obdarovanje

Prebudi (svojega) moškega

V predprazničnem času se mnogi znajdemo pred dilemo: kaj izbrati med vsemi darilnimi seti, ki nas prepričujejo na prodajnem mestu? Raziskava Juliana Givija je razkrila zanimivo dejstvo – darovalci pogosto precenjujemo vrednost daril, medtem ko prejemniki bolj cenijo premišljenost in osebno noto. To nas je navdihnilo, da ustvarimo kampanjo, ki bo olajšala izbiro popolnega darila in jo obenem povezala z značilnim humorjem ter legendarnim duhom znamke Old Spice. Rezultat? Promocijska kampanja, s katero smo želeli na zabaven način pokazati, da je darilni set Old Spice veliko več kot le zadnja minuta rešitev – je premišljena izbira, ki nagovarja moškega v vsakem fantu.

Naročnik
Orbico
Storitev
Nakupovalni marketing
Kreativa in oblikovanje
Spletne strani in aplikacije
Družbena omrežja
Ekipa
Diana Gajić
Anja Grabar
Darja Štukelj Rus
Urška Štokelj
Leto 2024

Vplivneži, ki povezujejo generacije

V času kampanje smo želeli doseči čim širšo ciljno skupino, zato smo k sodelovanju povabili spletne vplivnice, ki so prepričljivo nagovorile različne starostne skupine: od mladih odraslih do tistih bolj zrelih. Vplivnice so na svojih profilih ustvarile vsebine, ki so skozi osebne zgodbe in zabavne prikaze poudarjale, zakaj so darilni seti Old Spice idealna izbira. Njihove objave niso samo predstavljale izdelkov, ampak so na subtilen in sproščen način komunicirale ključni namen kampanje – prebujanje moškega samozavestnega značaja. Rezultat je bil povečan engagement sledilcev in občutno večja prepoznavnost izdelkov v tem ključnem nakupnem obdobju.

PR paketi, ki pritegnejo pozornost

Da bi vplivnicam ponudili pravo doživetje kampanje, smo jim poslali rdeče darilne pakete, ki so že na prvi pogled izžarevali značaj blagovne znamke Old Spice. Poleg izdelkov so vsebovali tudi izvirno darilo – budilko – s katero smo poudarili ključno sporočilo kampanje: čas je, da se prebudijo pravi moški. Paketi so bili zasnovani z mislijo na detajle, zato so vključevali tudi personalizirano sporočilo in QR kodo do ekskluzivnega TikTok filtra. Tako smo presegli okvire klasične promocije in ustvarili nepozaben trenutek, ki vplivneže poveže z blagovno znamko na edinstven način.

TikTok filter, ki je navdušil uporabnike

Eden najbolj inovativnih elementov kampanje je bil interaktivni TikTok filter, ki je uporabnikom omogočil zabavno raziskovanje njihovega "Old Spice značaja". Preko filtra tipa kviza "this or that" so uporabniki odgovarjali na vprašanja in na koncu prejeli priporočilo, kateri darilni set najbolj ustreza njihovemu slogu. Ta inovativni pristop je omogočil, da so potrošniki na zabaven način odkrili, kateri vonj jim najbolj ustreza. Filter je bil odlično sprejet in je prispeval k večji prepoznavnosti in prodaji darilnih setov.