OPOMNIK
Sodelovanje v nagradnih igrah pogosto vodi do razočaranja tistih, ki ne prejmejo nagrade, kar lahko vpliva na njihov (negativni) odnos do blagovne znamke. Globlji vpogled v temo nam je ponudila študija o tem, kako se izogniti neuspehu kampanje, ki poudarja, kako pomembno je nasloviti to razočaranje, da bi izboljšali rezultate kampanj. Na podlagi teh spoznanj smo za blagovno znamko NeoBianacid zasnovali e-poštno kampanjo, namenjeno slovenskem in hrvaškemu trgu, s katero smo nagovorili uporabnike, ki so sodelovali v poletni kampanji "NAJ ZGAGA NE ZMAGA". Kot zahvalo za njihovo sodelovanje smo jim ponudili priložnost, da kljub neuspehu v nagradni igri prejmejo posebno darilo.
Naročnik |
Polymetria
|
Storitev |
E-poštni marketing
|
Ekipa |
Petra Vidrih
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
|
Leto | 2024 |
Strategija in priprava
V prvi fazi smo pripravili celovito strategijo, ki je vključevala določanje ciljev, opredelitev ciljnih skupin in načrt komunikacije. Posebno pozornost smo namenili personalizaciji vsebine in oblikovanju funkcionalnih predlog, skladnih z vizualno identiteto blagovne znamke NeoBianacid. Nato smo implementirali orodje Squalo, ki omogoča učinkovito segmentacijo in avtomatizacijo pošiljanja e-novic.
Izvedba kampanje
Ciljno skupino, pridobljeno iz poletne LEAD kampanje "NAJ ZGAGA NE ZMAGA", smo nagovorili z večfaznim pošiljanjem e-novic. Sprotno spremljanje odzivov nam je omogočilo prilagajanje vsebine glede na rezultate in optimizacijo prihodnjih kampanj. Personalizirana sporočila so povečala zainteresiranost uporabnikov, s celotno kampanjo pa smo ohranili pozitiven odnos do blagovne znamke in okrepili zaupanje uporabnikov, kar je ključnega pomena za dolgoročni uspeh.