OTHER SITE

Kredibilno

Prehranska dopolnila na družbenih omrežjih

Prehranska dopolnila so postala sestavni del našega življenjskega sloga, zato ni presenetljivo, da se razvijajo tudi komunikacijske strategije, ki spodbujajo zdravstvene koristi in integracijo dopolnil, o čemer govori tudi referenčna študija Ipsosa. Družbena omrežja so postala primarni kanal iskanja informacij, zato smo za blagovno znamko prehranskih dopolnil izbrali za glavni komunikacijski kanal Instagram, Facebook in Tik Tok. Ker gre na digitalu predvsem za hitro konzumacijo vsebine, ki je plasirana na uporabniku prijazen način, smo resno medicinsko vsebino uravnotežili z zabavno.

Naročnik
Viavalis
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Petra Vidrih
Darja Štukelj Rus
Žan Mlinarič
Alenka Mivšek
Leto 2024

Realni uporabniki

Za predstavnike blagovne znamke smo izbrali realne ljudi, s katerimi se sledilci lahko poistovetijo. Po eni strani so to kredibilni posamezniki, po drugi pa s svojim življenjskim stilom izstopajo (npr. vrhunski športniki, vplivneži). Bistvo je, da sami zares uživajo Diasporal in tako iz prve roke pričajo o njegovih učinkih.

Kratki vertikalni posnetki

Na vseh treh kanalih družbenih omrežij se osredotočamo na kratke vertikalne video vsebine, ki so trenutno najbolj popularni in prinašajo najboljše rezultate. Celotno produkcijo delamo sami, od pisanja scenarijev do izvedbe snemalnega dne in montaže. Vsebina, lokacije, ljudje se spreminjajo, koncept pa ostaja isti – prikaz resnih produktov skozi zabavne vsebine.

Rezultati

Vodenje družbenih omrežij za blagovno znamko prehranskih dopolnil Magnesium Diasporal je prineslo pomembne rezultate na obeh trgih, slovenskem in hrvaškem. Na profilu Diasporal Slovenija se je doseg profila v prvih šestih mesecih leta 2024 povečal za 13 %, medtem ko je skupnost narasla za 7 %. Podobno je na profilu Diasporal Hrvaška doseg profila zrasel za 10 %, skupnost pa za 5 %. Ti rezultati odražajo uspešnost strategije pri povečanju angažiranosti in širjenju prepoznavnosti blagovne znamke na obeh trgih.