OTHER SITE

Kariera

Inovativna platforma za priložnosti in rast

Glavna težava, s katero se soočajo iskalci zaposlitve, je pomanjkanje pregledne in centralizirane platforme, kjer bi lahko našli celovite informacije o delovnih mestih, podjetju in zaposlenih. V raziskavi, ki analizira oglase za delo so identificirali, kako pomembna je koorporativna spletna stran, s katero se podjetje predstavi. Družba Harvest se je odločila za vzpostavitev moderne in dinamične karierne spletne strani, ki je zasnovana z namenom privabiti in informirati potencialne kandidate. Spletna stran ponuja celovite informacije o delovnih mestih in priložnostih, ki jih podjetje ponuja, ter omogoča interakcijo s potencialnimi kandidati.

Naročnik
Harvest
Storitev
Spletne strani in aplikacije
SMART marketing
Ekipa
Petra Vidrih
Žan Mlinarič
Matej Krmelj
Zoran Rudić
Leto 2024

Karierna spletna stran za zaposlovanje

Karierna stran je zasnovana tako, da vsakemu delovnemu mestu dodeli svojo podstran, kar je bistveno za ciljno usmerjeno oglaševanje. Ena glavne lastnosti strani so dinamične prednost, s katerimi so izpostavljene ključne številke Harvest Huba in razlogi, zakaj sodelovati s podjetjem, kar omogoča kandidatom boljši vpogled v delovno okolje in priložnosti za rast. Pomembna funkcionalnost je interaktivni zemljevid, ki omogoča uporabnikom, da si s klikom na različne kraje Slovenije ogledajo sodelavce, ki tam delujejo, kar povečuje transparentnost in povezljivost. 
Na strani so pregledno izpostavljena tudi pogosta vprašanja in odgovori, ki pomagajo kandidatom hitro najti želene informacije, ter obrazci za povpraševanje, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo kandidatov za zaposlitev s podjetjem.

Podstrani zaposlenih

Vsak zaposleni ima svojo podstran, kjer se lahko predstavi na svoj način, kar omogoča personalizirano in avtentično predstavitev, ki jo kandidati zelo cenijo. Te podstrani delujejo podobno kot profili na družbenih omrežjih, kjer lahko zaposleni delijo svoje izkušnje in vloge v podjetju. Fotografije in videoposnetki zaposlenih omogočajo kandidatom vpogled v delovno okolje in kulturo podjetja, kar pripomore k ustvarjanju zaupanja in povezanosti. Poleg tega zaposleni delijo svoja mnenja o delu v podjetju, kar gradi zaupanje in privlačnost za potencialne kandidate.

Rezultati

Čeprav je spletna stran še v začetni fazi, že opažamo povečano zanimanje kandidatov in pozitivne povratne informacije. Interaktivni elementi in personalizirane predstavitve zaposlenih prispevajo k boljši uporabniški izkušnji in večji privlačnosti delovnih mest, kar podjetju pomaga pri pridobivanju talentov. Uspešnost projekta bomo merili z rastjo števila prijav in izboljšano komunikacijo med kandidati in podjetjem.