FESTIVAL
Pametno oglaševanje na stičišču umetnosti in tehnologije
Festival Ljubljana, eden vodilnih kulturnih dogodkov v Sloveniji, zahteva premišljeno digitalno strategijo, ki podpira prodajo in širšo prepoznavnost skozi vse leto. Sodobni pristopi temeljijo na podatkovno usmerjenem načrtovanju, natančnem merjenju in stalni optimizaciji kampanj, kar omogoča učinkovito nagovarjanje občinstva. Študija o digitalizaciji dogodkovnega marketinga in prodaje vstopnic poudarjajo pomen digitalnih kanalov pri povečanju angažiranosti, izboljšanju uporabniške izkušnje in optimizaciji prodaje. S sprotnim prilagajanjem strategije Festival Ljubljana skozi vse leto ohranja močno digitalno prisotnost, povečuje doseg in zagotavlja optimalno zasedenost dogodkov.


Naročnik |
Festival Ljubljana
|
Storitev |
Medijski zakup
|
Ekipa |
Diana Gajić
Urška Štokelj
|
Leto | 2025 |
Celostna strategija digitalnega oglaševanja
Za Festival Ljubljana smo zasnovali in implementirali celoletno digitalno strategijo, ki vključuje oglaševanje na platformah Meta, Google in TikTok. Na podlagi analize dosedanjega poslovanja smo pripravili prilagojeno strategijo, ki upošteva specifične cilje festivala in sezonske trende. Sestavni del strategije so UTM strategija in meritveni načrt, ki omogočata natančno spremljanje učinkovitosti posameznih kampanj in optimizacijo na podlagi dejanskih podatkov. Na ta način zagotavljamo, da so vse oglaševalske aktivnosti usmerjene v doseganje maksimalne učinkovitosti in donosnosti.

Prilagajanje in optimizacija oglaševalskega plana
Oglaševalska strategija Festivala Ljubljana ni statična – diha skupaj z dogodki, odzivom občinstva in prodajnimi rezultati. Sproti analiziramo podatke, prilagajamo usmeritve in optimiziramo kampanje, da dosežemo pravo občinstvo ob pravem času ter spodbudimo prodajo vstopnic tam, kjer je to najbolj potrebno. Vsaka faza kampanje je priložnost za natančnejše ciljanje in večjo učinkovitost. S strateško načrtovanimi premiki krepimo prepoznavnost festivala, hkrati pa poskrbimo, da digitalna komunikacija neposredno vpliva na zasedenost prizorišč. S podatkovno vodeno optimizacijo Festival Ljubljana skozi vse leto ohranja močno digitalno prisotnost in omogoča, da umetnost doseže tiste, ki jo najbolj cenijo.