OTHER SITE

Trajnost

Sporočilna estetika

Družbena omrežja igrajo pomembno vlogo pri prenašanju sporočil o trajnosti blagovne znamke, vključevanju potrošnikov in krepitvi zavesti o odgovornih poslovnih praksah, o čemer govorijo Aripin in drugi v svoji raziskavi o razvoju trajnostne strategije blagovne znamke. V času, ko okoljska ozaveščenost postaja vse pomembnejši del vsakdanjika sodobnih potrošnikov, EKOZARČEK s svojo prisotnostjo na družbenih omrežjih odgovarja na aktualno družbeno tematiko z enostavnimi, a močnimi sporočili. Projekt je zasnovan tako, da z vizualno privlačnimi in izobraževalnimi objavami povečuje zavedanje o pomembnosti trajnostnih izbir in vpliva posameznikovih navad na okolje.

Naročnik
Ekozarček
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Ekipa
Petra Vidrih
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Anja Grabar
Leto 2024

Inovativna fotoprodukcija

Osrednji del projekta predstavlja fotoprodukcija, ki je prilagojena estetiki družbenih omrežij, zlasti Instagrama. Vse fotografije so oblikovane v pastelnih, živih barvah z mladostnimi grafikami, ki odsevajo sodoben in sproščen pristop k tematiki trajnosti. Izdelki so predstavljeni v privlačnem in »instagramabilnem« slogu, ki je obogaten z lastnim dizajnom in potiski z zabavnimi slogani, ki so še posebej prilagojeni komunikaciji na družbenih omrežjih.

Strategija komuniciranja

Strategija komuniciranja je zasnovana na treh stebrih: engagement sledilcev, trajnost in predstavitev produktov. Prvi steber, engagement, se osredotoča na spodbujanje interakcije s sledilci preko objav, ki spodbujajo razpravo o trajnostnih praksah. Komunikacija v povezavi s trajnostjo, je osredotočena na dolgoročno vrednost in pomen trajnostnih izdelkov v vsakdanjem življenju, kar se komunicira skozi poučne vsebine. Skozi predstavitev produktov pa izpostavljamo, kako lahko EKOZARČEK služi kot praktično in estetsko privlačno orodje za vsakodnevno prispevanje k bolj trajnostnemu svetu, kar dodatno poudarjajo kreativne in vizualno privlačne produktne fotografije.

Rezultati

Vodenje družbenih omrežij za blagovno znamko okolju prijaznih kozarcev za večkratno uporabo Ekozarček je obrodilo izjemne rezultate. S pomočjo inovativne fotoprodukcije in premišljene komunikacijske strategije se je doseg profila v zadnjih mesecih povečal za 20 %. Skupnost sledilcev je narasla za 10 %, kar kaže na uspešno pridobivanje novih uporabnikov in krepitev odnosa z obstoječimi sledilci. Ti rezultati potrjujejo učinkovitost naših pristopov pri promociji trajnostnih izdelkov in spodbujanju okolju prijaznih praks.