OTHER SITE

NOVOKUS

Skrivnost, ki je pritegnila Slovenijo

Študija, objavljena v Journal of Business Research, razkriva, da skrivnostni elementi v oglaševanju povečujejo radovednost, kar neposredno vpliva na motivacijo za nakup. Prav ta vpogled je služil kot izhodišče za drzno digitalno kampanjo blagovne znamke Magnesium Diasporal, ki se je ob lansiranju dveh novih okusov odločila za netipičen pristop – interaktivno izkušnjo z elementom skrivnosti, ugibanja in odkrivanja.

Naročnik
Viavalis
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Družbena omrežja
Spletne strani in aplikacije
Ekipa
Petra Vidrih
Anja Grabar
Urška Štokelj
Darja Štukelj Rus
Tomo Turk
Amelija Umek
Leto 2025

Teaser faza: ko ugibanje postane izziv

Začetek kampanje je bil posvečen zbujanju radovednosti in ustvarjanju napetega pričakovanja. Z vplivneži, ki so na svojih kanalih delili skrivnostne namige, in skrbno oblikovanimi PR paketi, smo ustvarili vstopno točko v svet ugibanja. Na spletni strani magnezij.si je uporabnike pričakal interaktivni widget, kjer so morali na podlagi povečane slike sadeža uganiti, kateri okus se skriva v ozadju. Preprosta, a vizualno privlačna mehanika je poskrbela za visoko vključenost, dodatno motivacijo pa je predstavljala nagradna igra za pametno uro Garmin. Kampanjo je podprla tudi Meta oglaševalska strategija z natančnim ciljanjem, ki je učinkovito usmerjala promet na spletno stran.

Razkritje: sveže, sadno, energično

Po fazi ugibanja je sledilo razkritje – črni ribez in pasijonka sta zavzela osrednje mesto. Vplivneži so nadaljevali svojo pripoved s predstavitvijo okusov in osebnimi odzivi, blagovna znamka pa je s produktnimi in lifestyle vsebinami utrdila osrednje vrednote kampanje: svežino, lahkotnost in energijo. Meta oglasi so ciljno nagovarjali uporabnike k preizkusu, kampanja pa se je razširila tudi v fizični prostor. Billboardi s sporočilom »Nov okus magnezija v [ime mesta]« so bili postavljeni v petih mestih po Sloveniji, medtem ko so radijski oglasi poskrbeli za zvočno prisotnost tako na lokalni kot nacionalni ravni.

Rezultati

Kampanja za predstavitev novih okusov Magnesium Diasporal je dosegla izjemen odziv uporabnikov. V teaser fazi je v interaktivnem izzivu in nagradni igri sodelovalo kar 1.900 uporabnikov, kar potrjuje visoko stopnjo zanimanja in vključenosti. Ključni dejavnik uspeha so bili vplivneži, ki so s skrivnostnimi namigi sprožili val ugibanja, ter Meta oglasi, ki so učinkovito usmerjali promet na spletno stran.