OTHER SITE

TikTokanje

Blejski grad za mlade

Upad interesa mladih za obisk kulturnih ustanov je posledica več dejavnikov, po študiji Iana Spoorena pa sta ključna nezadostna prilagoditev ponudbe interesom mladih in pomanjkanje učinkovite uporabe sodobnih komunikacijskih kanalov. Zato smo z Blejskim gradom komunikacijo za mlajšo ciljno skupino usmerili tja, kjer je ta najbolj aktivna – na Tik Tok. 

Naročnik
ZK Bled
Storitev
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Ekipa
Diana Gajić
Amelija Umek
Tina Mentol
Leto 2024

Strateška komunikacija

Strategijo komuniciranja na TikToku smo zasnovali na predstavitvi zanimivih grajskih likov in življenja na Blejskem gradu ter tipih objav, ki trenutno dosegajo najboljše rezultate. Vsebine smo razdelili glede na namen komunikacije na zabavne, vključujoče in izobraževalne.  Vsebino, ki jo ustvarimo za TikTok, delimo v obliki Reelsov tudi na platformi Instagram.

Upravljanje Tik Tok profila

Naš pristop vključuje sprotno optimizacijo profila, pripravo oblikovnih predlog, video produkcijo vključno z zasnovo scenarijev, koordinacijo z nastopajočimi in postprodukcijo ter objavo relevantnih vsebin po določeni časovnici. Na podlagi redne analize in poročil spremljamo uspešnost objav in aktivnosti ciljne skupine v realnem času. 

Rezultati

Vzpostavitev in upravljanje profila Blejski grad na družbenem omrežju TikTok je prinesla izjemne rezultate že v prvem mesecu. Z več kot 150.000 ogledov in preko 5.000 všečkov smo dosegli visoko stopnjo angažiranosti in vidnosti med uporabniki. Ta uspeh potrjuje učinkovitost naših strategij in kakovost ustvarjene vsebine, ki pritegne široko občinstvo ter spodbuja interakcijo. Rezultati prvega meseca kažejo, da je Blejski grad na dobri poti, da postane ena izmed najbolj priljubljenih slovenskih kulturnih destinacij na TikToku.