TikTokanje
Blejski grad za mlade
Upad interesa mladih za obisk kulturnih ustanov je posledica več dejavnikov, po študiji Iana Spoorena pa sta ključna nezadostna prilagoditev ponudbe interesom mladih in pomanjkanje učinkovite uporabe sodobnih komunikacijskih kanalov. Zato smo z Blejskim gradom komunikacijo za mlajšo ciljno skupino usmerili tja, kjer je ta najbolj aktivna – na Tik Tok.
Naročnik |
ZK Bled
|
Storitev |
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
|
Ekipa |
Diana Gajić
Amelija Umek
Tina Mentol
|
Leto | 2024 |
Strateška komunikacija
Strategijo komuniciranja na TikToku smo zasnovali na predstavitvi zanimivih grajskih likov in življenja na Blejskem gradu ter tipih objav, ki trenutno dosegajo najboljše rezultate. Vsebine smo razdelili glede na namen komunikacije na zabavne, vključujoče in izobraževalne. Vsebino, ki jo ustvarimo za TikTok, delimo v obliki Reelsov tudi na platformi Instagram.
Upravljanje Tik Tok profila
Naš pristop vključuje sprotno optimizacijo profila, pripravo oblikovnih predlog, video produkcijo vključno z zasnovo scenarijev, koordinacijo z nastopajočimi in postprodukcijo ter objavo relevantnih vsebin po določeni časovnici. Na podlagi redne analize in poročil spremljamo uspešnost objav in aktivnosti ciljne skupine v realnem času.
Rezultati
Vzpostavitev in upravljanje profila Blejski grad na družbenem omrežju TikTok je prinesla izjemne rezultate že v prvem mesecu. Z več kot 150.000 ogledov in preko 5.000 všečkov smo dosegli visoko stopnjo angažiranosti in vidnosti med uporabniki. Ta uspeh potrjuje učinkovitost naših strategij in kakovost ustvarjene vsebine, ki pritegne široko občinstvo ter spodbuja interakcijo. Rezultati prvega meseca kažejo, da je Blejski grad na dobri poti, da postane ena izmed najbolj priljubljenih slovenskih kulturnih destinacij na TikToku.