OTHER SITE

Grad

Kulturna dediščina na družbenih omrežjih

Digitalna prisotnost blagovnih znamk je dandanes nuja in tega se zavedajo tudi kulturne ustanove, ki morajo v ta namen svojo zgodovinsko vlogo združiti z modernimi pristopi. Pred izziv, kako na družbenih omrežjih ohraniti svoj ugled, ne da bi komunikacija delovala umetno ali togo, je bil postavljen tudi eden najbolj prepoznavnih slovenskih kulturnih spomenikov. Strategijo komuniciranja smo zasnovali z namenom pritegniti mlajše občinstvo, hkrati pa ohraniti spoštovanje do kulturne dediščine, s pomočjo pristnih in dinamičnih vsebin, ki odražajo aktualno dogajanje na gradu. Pri tem smo se oprli na raziskavo, ki preučuje potencial tržnega komuniciranja kot trajnostnega orodja v kontekstu grajskih muzejev.

Naročnik
ZK Bled
Storitev
Spletno oglaševanje
Kreativa in oblikovanje
Medijski zakup
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Ekipa
Diana Gajić
Amelija Umek
Anja Grabar
Žan Mlinarič
Darja Štukelj Rus
Leto 2024

Trend so video vsebine

Namesto tradicionalnih fotografij se osredotočamo na uporabo video vsebin, ki so bolj privlačne za mlajše generacije in omogočajo bolj sproščeno ter interaktivno predstavitev gradu. Videi zajemajo različne dejavnosti in dogodke, ki se odvijajo na gradu, s čimer gradimo most med bogato zgodovino in sodobnim časom. Tako vsebine niso umetno ustvarjene, temveč naravno povezane z življenjem in dogajanjem na gradu, kar dodaja avtentičnost in aktualnost komunikaciji.

Multichanneling

Projekt izkorišča strategijo multichannelinga, ki povezuje različne družbene platforme za širši doseg in boljše povezovanje vsebin. Videoposnetki, ustvarjeni za TikTok, se uporabijo tudi na Instagramu in Facebooku, kar ne le maksimizira vidnost vsebin, ampak tudi spodbuja sledilce k prehodu med platformami. To integrirano pristopanje omogoča, da se vsebine med seboj dopolnjujejo in krepijo zavedanje o gradu kot dinamičnem in relevantnem mestu za različne generacije.

Rezultati

Vodenje družbenih omrežij za Blejski grad je prineslo opazne rezultate. Doseg profila se je v zadnjih mesecih povečal za 10 %, kar odraža večjo angažiranost in širjenje prepoznavnosti. Poleg tega je skupnost sledilcev narasla za 8 %, kar kaže na uspešno pridobivanje novih sledilcev in krepitev povezave z obstoječimi uporabniki.