OTHER SITE

SREDNJEVEŠKI DNEVI

Potovanje skozi čas

Blejski grad se vsako leto v začetku junija prelevi v prizorišče edinstvenega dogodka, Srednjeveških dni, ki obiskovalcem ponuja avtentično doživetje srednjeveškega življenja. Ta priljubljena prireditev privablja domače in tuje obiskovalce, ki želijo pobliže spoznati čarobnost in skrivnosti preteklosti v enem najlepših zgodovinskih ambientov Slovenije. Naš izziv je bil združiti srednjeveško s sodobnimi digitalnimi pristopi, ne da bi izgubili avtentičnost.

Naročnik
ZK Bled
Storitev
Kreativa in oblikovanje
Foto in video produkcija
Družbena omrežja
Komunikacijska strategija
Ekipa
Diana Gajić
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Neja Semolič
Alenka Mivšek
Leto 2024

Promocija z vplivneži

Promocija Srednjeveških dni je bila okrepljena s sodelovanjem znanih vplivnežev, ki so s svojimi objavami povečali prepoznavnost dogodka. Tjaša Hudolin je pripravila serijo story napovednikov dogodka, bila prisotna na dogodku ter delila storyje iz samega dogajanja. Ksenia in Slovenija je prav tako ustvarila story napovednik, sodelovala na dogodku, delila storyje in pripravila reel, kar je pripomoglo k širšemu dosegu in večji angažiranosti sledilcev. 

Oglaševanje

Za promocijo Srednjeveških dni smo pripravili celovito oglaševalsko kampanjo. Vključena sta bila dva statična oglasa in objave za povečanje angažiranosti. Z atraktivnim video oglasom smo izpostavili glavne atrakcije in aktivnosti dogodka ter pritegnili pozornost potencialnih obiskovalcev na različnih digitalnih platformah. 

Dogodki na gradu

Program dogodka je bil zasnovan tako, da je ponujal nekaj za vsakogar, kar je prispevalo k celoviti in nepozabni izkušnji obiskovalcev. Sam dogodek smo fizično podprli s pripravo različnih tiskovin, kot so plakati, zastave, letaki in programi, ki so obiskovalcem nudili vse potrebne informacije. Posebno pozornost smo namenili otrokom, ki smo jih razveselili s tematskimi pobarvankami, s čimer smo poskrbeli za njihovo zabavo in vključevanje v dogajanje. 

Rezultati

Promocija Srednjeveških dni na Blejskem gradu je prinesla odlične rezultate na več komunikacijskih kanalih. S pomočjo statičnih in video oglasov smo dosegli skoraj 200.000 uporabnikov, kar je znatno povečalo prepoznavnost dogodka. Vplivneži so s svojimi objavami dosegli skoraj 100.000 sledilcev, kar je dodatno prispevalo k širjenju informacij in zanimanja za dogodek. Vsebine na TikToku na temo Srednjeveških dni so prejele 16.000 ogledov in 650 všečkov, kar kaže na visoko stopnjo zanimanja, tudi med mlajšimi uporabniki. Skupno so ti rezultati prispevali k uspehu dogodka, povečanju obiska in večji prepoznavnosti Blejskega gradu kot kulturne destinacije.