personalizacija
Prilagojeno tvojim interesom
Uporabniki pogosto nimajo časa redno preverjati spletnih strani ali se ne znajdejo v obsežni ponudbi, včasih tudi zato, ker ne vedo natančno, kaj iščejo. Zaradi tega imajo težave pri dostopu do aktualnih in relevantnih informacij. Da bi ta izziv rešili, smo za Blejski grad razvili strategijo e-mail marketinga, ki prejemniku e-novic omogoča preprost dostop do najnovejših informacij in naročniku vzpostavitev dolgoročne komunikacije z (potencialnimi) obiskovalci. Naša rešitev temelji na študiji Mari Hartemo, ki poudarja pomen personaliziranih kampanj, oblikovanih na podlagi prostovoljno posredovanih podatkov. Z rednimi, prilagojenimi novicami povečamo vključenost in zadovoljstvo prejemnikov e-novic Blejskega gradu.
Naročnik |
ZK Bled
|
Storitev |
E-poštni marketing
|
Ekipa |
Diana Gajić
Amelija Umek
|
Leto | 2024 |
Mesečne e-novice
Ključni del strategije zajema pripravo mesečnih vsebin in promocij, ki so prilagojene različnim ciljnim skupinam, vključno z domačimi in tujimi obiskovalci. Eden glavnih komunikacijskih kanalov Blejskega gradu so mesečne e-novice, ki se pošilja v dveh jezikovnih različicah: slovenski za domače obiskovalce ter angleški za tuje turiste in agencije. Slovenska različica poudarja lokalne dogodke, kot so večerne prireditve in posebni kulturni dogodki, medtem ko angleška verzija vključuje splošno mesečno dogajanje in poudarja atrakcije, ki so zanimive za turiste. E-novice so zasnovane tako, da je vsebina prilagojena interesom prejemnikov, kar prispeva k višji stopnji angažiranosti. S skrbno izbranimi temami gradimo dolgoročno zaupanje in povezanost z obiskovalci gradu.
Podporne kampanje
Podporne kampanje dopolnjujejo mesečne e-novice in se osredotočajo na specifične priložnosti, kot sta praznovanje novega leta in Valentinovo. Te kampanje so zasnovane kot orodje za širjenje baze prejemnikov, pri čemer uporabljamo kreativne prijeme, kot so nagradne igre in posebne ponudbe. S 14-dnevno kampanjo za Valentinovo smo tako uspeli pridobiti več kot 1.151 novih prijav na novice. Z uporabo personaliziranih vsebin in tematsko obarvanih promocij smo dosegli povečano angažiranost ter okrepili prisotnost blagovne znamke med ciljnimi skupinami.
Rezultati
Naša strategija e-mail marketinga za Blejski grad je dosegla odlične rezultate. Povprečna stopnja odprtih e-poštnih sporočil se giblje med 20 in 30 %, kar kaže na stabilno zanimanje prejemnikov. Pri kampanjah, ki vključujejo nagradne igre, pa se stopnja odprtih e-poštnih sporočil skoraj podvoji, in sicer doseže skoraj 50 %. To potrjuje, da so interaktivne in privlačne vsebine ključne za povečanje vključenosti prejemnikov ter uspeh kampanj.