ZERO WASTE
Izkoristi svoj potencial
V času, ko se vedno več ljudi odloča za aktivno preživljanje prostega časa v naravi, so tekaški dogodki postali priljubljen način za povezovanje z naravo in skupnostjo. Kljub temu pa mnogi tekači ne vedo, kako najti dogodke, ki ustrezajo njihovim vrednotam, kot je trajnost. Raziskava, izvedena v Flandriji, je pokazala, da obiskovalci dogodkov vse bolj zahtevajo ekološko trajnostne pristope pri organizaciji dogodkov. Poleg tega pilotna študija v Belgiji razkriva, da so med glavnimi ovirami za udeležbo na tekaških dogodkih pomanjkanje časa in interesa. Oboroženi s temi spoznanji smo zasnovali strateško komunikacijsko kampanjo za Lahinja Trail, s katero smo poskrbeli, da je glas o prvem zero waste tekaškem dogodku v Beli krajini dosegel široko občinstvo in pritegnil številne udeležence.
Naročnik |
RIC Bela krajina
|
Storitev |
Kreativa in oblikovanje
|
Ekipa |
Diana Gajić
Anja Grabar
Darja Štukelj Rus
|
Leto | 2024 |
Vizualna podoba Lahinja Trail
Projekt smo začeli z oblikovanjem grafične podobe, ki odraža harmonijo med gibanjem in naravo, kar je bistvo dogodka. Trajnostno naravnan logotip prikazuje stilizirano reko, ki se vije skozi gozd, ter simbolizira tako fizični izziv teka kot tudi doživetje povezovanja z naravo. Uporabili smo barve in elemente, ki simbolizirajo naravne lepote Krajinskega parka Lahinja, ter dinamično krivuljo poti. S tem smo ustvarili prepoznavno vizualno identiteto in konsistentnost blagovne znamke, ki bo udeležence vsako leto znova navdihovala, da med tekom občudujejo tudi naravne lepote parka.
Digitalna oglaševalska kampanja
Dogodek smo promovirali skozi digitalno oglaševalsko kampanjo, ki je vključevala vizualno zasnovo in oblikovanje treh tipov statičnih oglasov. Vsak od njih ima drug vizualni fokus – tek, ljudi in čustva ter lepoto narave Krajinskega parka Lahinja, po katerem je potekala trasa teka. Oglaševanje smo izvajali na dveh ključnih kanalih družbenih omrežij, Instagramu in Facebooku, kjer smo dosegli široko občinstvo outdoor tekačev in ljubiteljev narave. S komunikacijo in privlačnimi oglasnimi materiali smo poudarjali edinstvenost in trajnostni vidik dogodka Lahinja Trail.
Kampanja z influencerji
Za povečanje prepoznavnosti dogodka smo sodelovali s tremi spletnimi vplivnicami: Pino Umek, Majo Mihalinec Zidar in Kim Ameršek. Njihova vloga je bila ključna pri promociji dogodka, saj so s svojimi objavami na družbenih omrežjih povečale prepoznavnost dogodka in spodbujale udeležbo. Skupaj so objavile devet storyjev z več kot 16.000 prikazi in dosegom preko 15.329 uporabnikov. Vplivnice so bile prisotne tudi na samem dogodku, kjer so sodelovale v teku in snemale video vsebine, ki so dodatno promovirale Lahinja Trail in njegove trajnostne cilje. S tem smo zagotovili avtentično in učinkovito promocijo dogodka na spletu.
Rezultati:
Kampanja Lahinja Trail 2024 je presegla vsa pričakovanja. Na tek je bilo prijavljenih 186 tekačev, od katerih se jih je dogodka udeležilo 164, kar predstavlja več kot 450 % povečanje v primerjavi z lanskim letom. Dogodek je bil uspešno izveden kot zero waste, kar je dodatno okrepilo trajnostno naravnanost in prepoznavnost Krajinskega parka Lahinja.