OTHER SITE

Ravnovesje

Kompleksno je lahko univerzalno

V svetu, kjer je trg prehranskih dopolnil nasičen z izdelki, ki obljubljajo hitre rešitve za boljše počutje, Basica izstopa kot univerzalno in kompleksno prehransko dopolnilo, katerega večstranska uporabnost hkrati predstavlja izziv v komunikaciji. Zaradi široke palete koristi in indikacij so uporabniki pogosto v dilemi, kako izdelek vključiti v svoj vsakdan. Projekt je zasnovan z namenom dolgoročnega izobraževanja in gradnje prepoznavnosti blagovne znamke ter izpostavljanjem jasne in razumljive uporabne vrednosti.

Naročnik
Viavalis
Storitev
Družbena omrežja
Ekipa
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
Petra Vidrih
Leto 2024

Dolgoročna strategija

Ključni element komunikacijske strategije je demistifikacija uporabe Basice ter kompleksen produkt povezati z enostavnimi, vsakdanjimi življenjskimi situacijami. Skozi različne komunikacijske kanale izobražujemo uporabnike, kako lahko preproste, a esencialne komponente izdelka učinkovito podpirajo njihovo počutje in zdravje. Vizualno privlačne in izobraževalne vsebine uporabnikom sporočajo, da kljub kompleksnosti sestavin, uporaba Basice ni zapletena, temveč je lahko naravni del njihove dnevne rutine.

Glas ambasadorke

Kot del strategije za približevanje Basice širšemu krogu potrošnikov smo za ambasadorko izbrali spletno vplivnico Vaneso Rolo, ki je znana po svojem zdravem življenjskem slogu in ga s sledilci redno deli na svojih družbenih omrežjih. Vanesa sama kuha, izdeluje svoja čistila in Basico vključuje v svojo dnevno rutino. V tem smo videli vzporednice z izdelki blagovne znamke, ki vsebujejo čiste minerale, brez dodanih primesi. Cilj sodelovanja je preko digitalnih vsebin potrošnike »naučiti«, kako lahko Basico integrirajo v vsakdanje aktivnosti in prehrano, kar bo krepilo zavedanje o njenih prednostih.

Rezultati

Vodenje družbenih omrežij za blagovno znamko prehranskih dopolnil Basica je prineslo odlične rezultate. V prvih šestih mesecih leta 2024 se je doseg profila povečal za 15 %, kar kaže na večjo vidnost in vključenost uporabnikov. Poleg tega je skupnost sledilcev narasla za 10 %, kar potrjuje uspešno pridobivanje novih sledilcev in krepitev povezave z obstoječimi uporabniki. Ti rezultati poudarjajo učinkovitost naše strategije pri promociji blagovne znamke v duhu zanesljivega prehranskega partnerja.