Dolgoročno
Estetika, vredna pozornosti
Družbena omrežja lahko znatno izboljšajo prepoznavnost blagovne znamke in njeno rast, če le ta formira pravilno komunikacijsko strategijo. Ta je še posebej pomembna v primeru blagovnih znamk električnih osebnih negovalnih izdelkov, ki imajo na družbenih omrežjih visoko konkurenčnost. BaByliss je znan po kakovostnih in inovativnih produktih, ki so hkrati vizualno privlačni in zato idealni za vizualno osredotočen kanal kot je Instagram. Zato smo pri komunikaciji izkoristili izstopajočo estetiko in temu prilagodili vizualno zasnovo objav.
Naročnik |
Orbico
|
Storitev |
Družbena omrežja
|
Ekipa |
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
|
Leto | 2024 |
Dolgoročna strategija
Strategijo nastopa smo zasnovali za žensko in moško ciljno skupino, ki jih zanima lepota in nega. Fokus komunikacije je na predstavitvi izdelkov skozi njihove prednosti in funkcionalnosti ter demonstraciji uporabe v sodelovanju s priljubljenimi spletnimi vplivnicami. Ton komunikacije je sproščen in izobraževalen, prilagojen specifičnostim kanala. Konstantno rast profila in prepoznavnosti blagovne znamke vzdržujemo tudi s stalnim mesečnim oglaševanjem in boostom posameznih objav.