Simplizem
Kuharski pripomočki z italijanskim šarmom
Ariete je ena tistih blagovnih znamk, ki je narejena za promocijo na družbenih omrežjih. Od konkurentov se razlikuje po svojem značilnem dizajnu, ki je zelo privlačen, zato že same organske objave dosegajo dobre rezultate. Kot napisano v raziskavi o vplivu družbenih medijev na spletno nakupovanje je dobra strategija in kontantna prisotnost na družbenih omrežjih ključna za boljši brand image in za povečanje prodaje produktov.
Naročnik |
Orbico
|
Storitev |
Družbena omrežja
|
Ekipa |
Lara Burkat Vončina
Amelija Umek
Darja Štukelj Rus
|
Leto | 2024 |
Družbena omrežja
Strategija nastopa je bila zasnovana preprosto: konstantna prisotnost, zelo enostaven template brez posebnih grafičnih vložkov in predvsem pomemben, prijazen ton komunikacije, ki spodbuja odprtost. Prisotno je tudi stalno mesečno oglaševanje in boost objav ter občasno sodelovanje z influencerji, ki preizkušajo izdelke in različne recepte.