Valerija trenutno zaključuje magistrski študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, smer trženje. Svoje znanje na področju marketinga je že med študijem pridobivala preko različnih marketinških tekmovanj in v vlogi vodje marketinga v društvu MPM, sekcija Ljubljana. Med študijem je začela svojo karierno pot kot upravljavka družbenih omrežij, ker pa ji organizacija in vodenje nista tuja, jo je pot zanesla na mesto vodje projektov.
Valerija Oblak
Sinteza karakterja
Logos
Patos
Valerijo odlikuje natančnost in organiziranost, kljub temu pa je ravno ona tista članica ekipe, ki v ponedeljek največkrat pozabi s seboj prinesti svoj prenosnik. Zato pa so njena elektronska sporočila in navodila ekipi spisani zelo strukturirano. Najbolj jo veseli sodelovanje pri pripravi kreativnih kampanj, še bolj pa njihova izvedba. Največji izziv in zadovoljstvo so ji večkanalne kampanje, ki jim lahko posveti vso svojo pozornost. Svojo kreativnost najraje izraža s slikanjem in ustvarjanjem, sprosti pa se s plesom ter sprehodi v naravi.
Ali čutiš?
Ker sem mnenja, da so svetlo okolje in skupinske pisarne ključ do snovanja inovativnih kampanj, so ključne komponente moje idealne pisarne ogromna okna, visoki stropi, svetel interier in skupinski prostori. Idealno pisarno bi sicer opisala kot vedno urejeno in čisto, kljub temu pa v njej vlada kreativni nered in skupinsko ustvarjanje.
Ali veš?
AI je dosegel impresivne dosežke tudi na področju prepoznavanja in interpretacije človeških čustev. Sistemi za prepoznavanje čustev, ki temeljijo na umetni inteligenci, lahko analizirajo izraze obraza, ton glasu in jezik telesa, da identificirajo, kako se oseba počuti. To omogoča uporabo AI v terapevtskih aplikacijah, kjer lahko nudi podporo in nasvete na osnovi zaznanih čustvenih stanj. Poleg tega se te tehnologije uporabljajo tudi v avtomobilski industriji, kjer vozila, opremljena z AI, opozarjajo voznike, če zaznajo znake utrujenosti ali stresa.