OTHER SITE
Matej Krmelj
Senior analitik

✉️ matej@theother.si 

💼 LinkedIn

😉 Facebook

📷 Instagram

“There is always one more bug to fix. ”
Sinteza karakterja
Logos

Prihaja iz Gorenje vasi na Gorenjskem. Končal je magisterij iz družboslovne informatike in se že tekom študija zaposlil v marketinški agenciji, kjer opravlja delo analitika. Strogo se drži vseh pravil ter vedno znova opozarja na pomembnost merjenja vseh ciljev in analiziranja rezultatov.

Pathos

Je najbolj idealen in zaželen prijatelj, saj je predan, vedno pripravljen pomagati in zelo družaben. Vedno je za, pa naj gre za nov projekt ali najbolj nore ideje, ki so stvar hipnih navdihov ekipe. Sicer nas obvezno vnaprej opozori, da nam morda tokrat ne bo uspelo, a mu na koncu čisto vedno uspe, za kar smo mu vsakič znova izjemno hvaležni.

Kaj čutiš?

Moja idealna pisarna vključuje napredno tehnologijo, ki mi olajša delo. Družbo mi obvezno dela tudi maček, ki sem se ga uspešno branil vse do prejšnjega leta. Zdaj ni le moj sopotnik v pisarni, ampak tudi v spalnici. Ker je trenutno moja pisarna v Madridu, mi delajo družbo tudi španske delikatese.

Ali veš?

AI se uporablja tudi za ustvarjanje in testiranje virtualnih svetov v video igrah. Razvijalci uporabljajo umetno inteligenco za avtomatizacijo procesa testiranja iger, kjer nadzira like in preizkuša različne igralne scenarije, da bi našli morebitne napake ali neravnovesja v igri. Ta pristop ne samo da zmanjšuje čas in stroške razvoja, ampak omogoča tudi ustvarjanje bolj zapletenih in tehnično dovršenih iger. Poleg tega lahko AI pomaga pri oblikovanju nivojev ali celo ustvarjanju dinamičnih pripovednih linij, ki se prilagajajo odločitvam igralca v realnem času.

Referenčni projekti