Prihaja iz Kranja, središča Gorenjske. Po opravljeni Kranjski Gimnaziji je pridobila izobrazbo diplomantke tržnega komuniciranja na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. V svetu prodaje je že od začetka študija, kjer se je preizkusila v delu s strankami v številnih velikih in malih trgovinah. Ceni kakovostno delo in dobre, iskrene odnose.
Diana Gajić
Sinteza karakterja
Logos
Pathos
Hitro prilagodljiva članica ekipe je vedno pripravljena na delo in z veseljem priskoči na pomoč svojim sodelavcem. Kot vodja projektov stremi k iskrenemu odnosu z naročniki, najraje pa je del kreativnih kampanj. Njena ustvarjalna duša se izraža v dobrih idejah, ki jih zna smiselno spraviti v logično celoto. V prostem času pa njen ustvarjalni prostor postane kuhinja, v kateri pripravlja slastne dobrote, ki jih z veseljem deli tudi z ekipo - če so dovolj pridni, seveda.
Ali čutiš?
Moja idealna pisarna je čista, nikoli razmetana. V njej imam rastline, za katere skrbim in jih negujem vsak dan. Ima velika okna, skozi katera prodira sončna svetloba, da mi nikoli ni treba prižgati luči. Je na vrhu visoke zgradbe, s katere lahko opazujem mestni vrvež. S pogledom spremljam ljudi, ki hitijo vsak v svojo smer, vsak s svojo zgodbo, sami ali v družbi, z jasnim načrtom za ta dan. To mi daje inspiracijo, da ustvarim nekaj, kar bo morda kdo od njih opazil, se za trenutek zamislil in nasmehnil ter nadaljeval naprej s svojim dnem.
Ali veš?
AI lahko ustvarja tudi nove, unikatne recepte! Algoritmi umetne inteligence lahko analizirajo tisoče obstoječih receptov, se učijo o kombinacijah okusov in sestavin, nato pa eksperimentirajo z inovativnimi kulinaričnimi idejami, ki jih morda še nihče ni preizkusil. IBM-ov sistem AI, znan kot Chef Watson, je na primer ustvaril nenavadne kombinacije, kot so avokadovo-kvinojina sladica in burbonski bizon stroganoff, ki so navdušile in presenetile kuharje in gurmane po vsem svetu. Ta sposobnost ponazarja, kako lahko AI vpliva na kreativne industrije in širi meje tradicionalne kulinarike.